Posted on

ROI 4X4 – noul instrument pentru Vanzari

poza Marian Stirbescu - La AxiomaAcum daca am promis ca o sa scriu mai des hai sa ma si tin de cuvant.

E drept ca am de recuperat 6 luni din urma asa ca unele din post-uri chiar o sa fie pe fuga.

M-am gandit sa mai parchez un articol cu focus pe ROI (Return on Investment) ca macar sa stim ca am reusit sa epuizez creativ subiectul.

Mai precis, articolul asta a fost publicat intr-o joi, mai precis pe 6 octombrie 2011. Usurel, usurel a facut pana azi vreo 336 de vizualizari pe site-ul Axioma si vreo 45 pe salesprocess.ro ceea ce nu este chiar putin tinand cont de tema.

Iata si extractul din articol aici:

Personal am folosit ROI ca instrument de vanzare in ultimii 6 ani si cred ca m-a ajutat mult sa inchid vanzari acolo unde bugetul propus depasea substantial asteptarile initiale ale clientului.

Mai  mult m-a ajutat pe mine dar si pe client in decizia lui atunci cand diferentierea intre solutia propusa de mine si cea propusa de concurenta era greu de facut.

Pentru cine nu stie, metoda reprezinta o serie de pasi, in urma carora, esti capabil sa calculezi valoarea pe care solutia ta o aduce clientului. Avand costul solutiei, clientul poate identifica usor in cat timp isi recupereaza investitia, dar si care este castigul total de care o sa beneficieze pe o perioada data, sa zicem 12 luni.

Vezi articolul intreg pe www.salesprocess.ro

Nu uitati! Comentariile aici va rog 🙂

S’auzim de bine.

Featured Pictured offered free by Salvatore Vuono / FreeDigitalPhotos.net

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *